Przejdź do treści

Sekcje

W naszym kole funkcjonuje zarząd i sekcje wspomagające naszą działalność.

Zarząd odpowiada za bieżące sprawy koła naukowego i koordynuje działanie poszczególnych sekcji. W skład zarządu wchodzą Przewodniczący, Wiceprzewodniczący i Koordynatorzy sekcji Projektów, Public Relations i Human Relations. Zarząd i koordynatorzy wybierani są spośród wszystkich członków koła naukowego Enactus. Kadencja zarządu trwa rok akademicki. Rozpoczyna się 1 października, a kończy 30 września. Aktualny skład zarządu dostępny jest w zakładce Zarząd.

Sekcja projektów zajmuje się koordynacją prowadzonych projektów w naszym zespole. Planuje warsztaty i zapewnia wsparcie mentoringowe. Pomaga również w pozyskaniu partnerów do poszczególnych projektów. Dba o przepływ informacji, pilnuje dotrzymania terminów i przygotowuje niezbędne dokumenty wymagane przez Program Enactus. Przypilnują każdy projekt.

Sekcja Public Relations zajmuje się przygotowaniem i weryfikacją treści na nasze kanały (Facebook, Instagram, Linkedin). Prowadzą także stronę WWW. Opracowują materiały marketingowe. W tej sekcji znajdują się prawdziwe wulkany kreatywności i mistrzowie opracowywania grafik. Dbają także o nasz wizerunek i markę Enactusa na naszej uczelni. 

Sekcja Human Relations zajmuje się ewidencją naszych członków, dba także o nasz rozwój poprzez badanie naszych oczekiwań w zakresie ścieżki rozwoju zawodowego. Przeprowadzają rekrutacje do naszego zespołu. Organizują szkolenia rozwojowe i integracje. Prowadzą ewidencje i notatki ze spotkań. Koordynują także przygotowania do naszych wyjazdów na Konkursy i Konferencje. Po prostu zawsze poinformowani w kwestiach organizacyjnych.

 W ramach Koła Enactus każdy członek może dołączyć do projektu lub sekcji w zależności od wolnych miejsc.